Tijd voor een nieuwe Uitdaging - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Kirsten Sieval - WaarBenJij.nu Tijd voor een nieuwe Uitdaging - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Kirsten Sieval - WaarBenJij.nu

Tijd voor een nieuwe Uitdaging

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

25 Maart 2015 | Nederland, Beverwijk

Hoi Allemaal,

Zoals jullie weten ga ik als reisleidster voor Arke 6 maanden werken op Kreta. Ik ga op west Kreta aan het werk in de provincie Rethymnon.
Ik heb nog niet zoveel informatie gehad over mijn verblijf op Kreta.

Ik vlieg 19 April om 06.20 uur van Amsterdam Schiphol naar Heraklion Kreta. Vanaf dat moment gaat mijn avontuur beginnen. 20 April start mijn training in Heraklion en na de training zal ik richting mijn appartement gaan waar ik de komende 6 maanden ga wonen en dat is waarschijnlijk in Chania. Op dit moment staat mijn terugkeer datum op 31 Oktober ( dit kan iets eerder worden) maar hier wil ik nog helemaal niet aandenken!! Misschien wel interessant voor de mensen die me vreselijk gaan missen en af willen tellen voor mijn terugkomst haha of hoelang ze nog rust van me hebben, het is net hoe je het wilt zien natuurlijk!!!!

Afgelopen zaterdag heb ik officieel me ontslag genomen bij Vomar, dit voelde wel heel erg dubbel omdat ik hier toch ruim 8 jaar heb gewerkt en dankzij alle ervaringen die ik daar heb opgedaan ben ik aan deze baan gekomen. Ik heb vrijdag 10 April mijn laatste werkdag bij Vomar. Dan ben ik nog lekker een weekje vrij. Afgelopen zondag heb ik me contract getekend en opgestuurd, wat was dit een boekwerk zeg ik denk dat het wel 50 blaadjes waren met allemaal informatie en dan ook nog in het Engels (jaja, kan ik meteen alvast goed oefenen haha).
Op dit moment ben ik voor mezelf veel dingen op lijstjes aan het zetten wat er allemaal gedaan moet worden voor mijn vertrek. Inmiddels ben ik ook al begonnen om hier en daar alvast wat dingen te regelen. Gisteren heb ik mijn kledingformulier ontvangen hierop moest ik invullen welke maat kleding ik wilde hebben, en geloof me ik krijg kleding in alle soorten, echt teveel om op te noemen haha.

Dit is nu even een kort verhaaltje, zodra ik meer informatie heb zal ik het laten weten. Ik hoop dat jullie mij via deze site gaan volgen en hopelijk kan ik jullie via deze weg mee laten genieten van alle dingen die ik ga beleven op Kreta!


Veel liefs,

Kirsten

  • 25 Maart 2015 - 19:52

    Ingrid:

    Wat leuk griet om ook op deze manier jou te volgen, want we zullen even zo goed natuurlijk wel veel Skypen. Ik ben reuze trots op je xxx

  • 25 Maart 2015 - 20:39

    Saskia:

    Leuk om je op deze manier te kunnen volgen, zo lijkt de afstand kleiner.
    En verder weet ik zeker dat je de tijd van je leven gaat hebben met deze nieuwe uitdaging.
    You can do this girl.
    Ben heel trots op je dat je toch die stap hebt durven zetten. Xxxx

  • 25 Maart 2015 - 22:20

    Ineke Castricum:

    Lieve Kirsten
    Wat een leuk bericht van jou,we gaan je volgen.
    Super idee van je. Jij gaat er voor 100 procent tegen aan.
    En wij geloven in jou, dat je een mooie half jaar tegemoet zie. Xxxxx

  • 25 Maart 2015 - 22:24

    Yvonne:

    Heel veel plezier en succes daar

  • 21 April 2015 - 09:03

    Wilma:

    Hoi Kirsten, lees net je eerste verslag voordat je vertrok................. Hoe was je vlucht,en je eerste studiedag ook achter de rug. Leuke accommodatie en collega`s??? We gaan het allemaal lezen,doei wijffie succes!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 20 Maart 2015
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 4602

Voorgaande reizen:

20 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

19 April 2015 - 31 Oktober 2015

Reisleidster TUI

Landen bezocht: